Word lokaal beter vindbaar en trek meer klanten aan.
Porttitor eu potenti accumsan scelerisque inceptos proin risus efficitur tincidunt.
Lang niet alle bedrijven willen nationaal of internationaal vindbaar zijn. Daar komt bij dat niet alle ondernemers willen blijven betalen voor hun regionale online vindbaarheid. In plaats van te betalen voor zwaar concurrerende zoektermen via Google Ads, kunt u in dit geval het beste kiezen voor minder concurrerende zoekwoorden die zich uitsluitend richten op uw eigen doelgebied.
Stel: u heeft een stukadoors bedrijf in Amsterdam.
Sterk concurrerende zoektermen, normale SEO: stukadoor, erkende stukadoor.
Minder concurrerende zoekwoorden, lokale seo en regionale seo: stukadoor in Amsterdam, erkende stukadoor in Amsterdam, stukadoors bedrijf in Amsterdam.
Wat u in dit geval doet, is het toepassen van long tail termen (lange zoekopdrachten).
Minder concurrentie op regionale zoekwoorden.
Zoektermen gericht op een specifieke plaats of regio zijn minder competitief dan algemene zoekwoorden. Het toepassen van regionale SEO zorgt dan ook voor een hogere plaats in Google.nl.
Doordat potentiële klanten heel specifiek zoeken binnen een bepaald gebied of regio en hiermee uw bedrijf vinden, is de kans groter dat er een contactmoment plaatsvind.
Bent u al vindbaar in eigen regio en wilt u graag uitbreiden? Dit is mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan nabijgelegen steden, dorpen of regio’s.
De SEO-pakketten van Mediadeboer zijn zorgvuldig samengesteld en speciaal gericht op de kleine ondernemer, zodat u opvalt tussen uw concurrenten. Alle paketten zijn maandelijks opzegbaar.
Dit pakket is ideaal voor starters of kleine ondernemers die de basis willen leggen voor lokale vindbaarheid. Gebaseerd op onderzoek naar betaalbare SEO-pakketten voor kleine bedrijven, richt het zich op essentiële optimalisaties zonder overbodige complexiteit.
Gericht op ambitieuze kleine ondernemers die topposities willen claimen.Verbeterd met AI-tools, A/B-testing en premium features. inclusief diepgaande audits en multimedia voor langetermijn ROI.
Voor ondernemers die willen groeien, met meer focus op content en lokale concurrentie. Verbeterd met wekelijkse optimalisaties en social integratie. Inclusief dedicated support voor MKB-ondernemers.
Google Mijn Bedrijf is een dashboard van waar u gemakkelijk uw bedrijfsgegevens kunt beheren en kiest hoe ze getoond worden in de verschillende zoekresultaten.
De regels voor het maken van een Mijn Bedrijf-profiel zijn door Google duidelijk beschreven. Toch zijn er nog een aantal dingen waar u goed op moet letten bij het aanmaken van een profiel.
U heeft maar 1 Google Mijn bedrijf-profiel nodig voor al uw vestigingen. Aan dat profiel kunt u dan al uw vestigingen koppelen. Heeft u meer dan 10 vestigingen? Dan kunt u dit doen met een excel-lijst. Bedrijven gaan vaak de mist in op de volgende punten:
Uw bedrijfsnaam dient overal online exact hetzelfde geschreven te zijn. Het mag dus niet de naam en de plaatsnaam of locatie zijn. Ook mogen er geen extra keywords aan de naam worden toegevoegd. Zo herkent Google dat alle locaties met diezelfde naam bij hetzelfde bedrijf horen.
Geen snelle seo-trucs; onze SEO specialisten gebruiken uitsluitend legale strategieën om uw lokale seo te laten ranken.
Gedegen research en professioneel advies helpt u verder te kijken dan uw concurrenten. Wat zijn uw huidige posities, waar liggen de kansen en op wat voor termijn kunt u resultaten verwachten.
Om goed te scoren binnen Google is een geoptimaliseerde site een pre. De techniek achter de website in combinatie met het zoekwoordgebruik spelen hierbij een belangrijke rol.
Etiam viverra lacinia porta lorem placerat fermentum venenatis ante a. Ante imperdiet blandit eget laoreet faucibus duis nam velit turpis.
Mollis felis nunc accumsan conubia dui consectetur ridiculus pretium senectus a eu. Dis potenti porta hendrerit volutpat maecenas nibh natoque sit auctor fusce.
Copyright © 2024 Diginia by TBWBThemes. All rights reserved.