Webdesigner Emmeloord voor een moderne website

Webdesigner Emmeloord door Media de Boer!

webdesigner emmeloord

 

Media de Boer komt uit Emmeloord en heeft zich gespecialiseerd in moderne en mobiel vriendelijke websites. Tegenwoordig is het moeilijk voor een internetondernemer om een betrouwbare partij te vinden als het gaat om AdWords beheer of webdesign Emmeloord.

Emmeloord heeft maar weinig professionele webdesigners die een website van 2015 kunnen maken. Het merendeel van de zogenaamde internetspecialisten verkopen websites voor onaanvaardbare bedragen en daarom heeft mediadeboer zich tot het mkb gericht. Het mkb moet geholpen worden en het liefst zo snel mogelijk. Er zijn nog teveel bedrijven die geen website hebben of die een verouderde website in beheer hebben.


Internet marketing informatie op vragen

U kunt via de website van Media de Boer vrijblijvend aan Adwords offerte of webdesign offerte aanvragen. U kunt ook vrijblijvend contact opnemen met de internetexperts zodat u advies op maat kunt krijgen. Interesse in Webdesign Emmeloord? Komt u ook uit de omgeving Flevoland? Vraag dan vandaag nog een offerte aan via de website van MediadeBoer. Vandaag de dag kunt u niet meer heel gewoon een betrouwbare offerte opvragen van een partij die dit ook echt webdesign beheerst.

Webdesigner Emmeloord met een modern ontwerp is vandaag de dag onmisbaar. Gebruikers haken vaak af op het moment dat zij een een lelijke of niet moderne website zien. De ondernemer vraagt zich maar af waarom zijn of haar concept niet werkt terwijl dit meteen duidelijk is voor een echte marketing specialist.

Kijk ook eens naar de andere diensten die Mediadeboer aanbied zoals zoekmachine optimalisatie.

Naast de specialisatie webdesign zijn wij ook erkend expert in Google AdWords. Wij verzorgen diverse trainingen in Emmeloord voor deze specialisaties. Weet u nog niet precies welke keuze u moet maken? Vraag dan vrijblijvend advies aan onze online marketing specialist. U kunt via de live chat in contact komen of u kunt een contactformulier van de website gebruiken.

Modern Webdesign


 

Steigerhouten meubelen op maat gemaakt

Steigerhouten meubelen uit Rotterdam

Exclusief op maat gemaakt in onze gespecialiseerde meubelwerkplaats met jarenlange ervaring in de meubelambacht.

In korte tijd zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf binnen de steigerhouten meubelen branche. Steigerhout Rotterdam is moeilijk te krijgen. Opzoek naar Steigerhouten meubels? Dan bent u hier aan het goede adres

Kwaliteit en klantenservice staan bij ons zeer hoog aangeschreven
en onze klanten ervaren dit met elke aanvraag en levering!

Wij leveren diverse soorten steigerhout meubelen voor binnen en buiten, met eigen ontwerp,
maar u kunt ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.

Steigerhouten meubelen

In overleg met u leveren wij een steigerhouten meubel dat volledig voldoet aan uw wensen.

✓ Wij gebruiken alleen maar A-kwaliteit Steigerhout!
✓ Ruime keuze uit diverse producten/modellen.
✓ Exclusieve kwaliteit, gemaakt door gekwalificeerde timmerlui in onze gespecialiseerde meubelfabriek.
✓ In elke gewenste maat samen te stellen, lengte, hoogte, breedte, noem het maar op.
✓ Mogelijkheid voor levering van bijpassende All-weather kussens.
✓ Meubels ook in delen leverbaar.

Bezorging door een professioneel meubeltransportbedrijf met 2 chauffeurs.
✓ Onze meubels worden goed geschuurd en splintervrij afgeleverd!
✓ Al onze meubelen zijn in elkaar geschroefd met kwaliteits schroeven!
✓ Wij bezorgen GRATIS door heel Nederland en Belgie!
✓ U betaald pas bij afleveren en na uw tevredenheid! Geen aanbetaling!
Korte levertijd! U heeft uw meubels binnen 10 dagen in huis!!
✓ Al onze meubelen hebben  3 jaar Garantie!
✓ Snelle reactie op aanvraag

Op dit moment is het zomers weer in Nederland. Dit is dan ook het moment om opzoek te gaan naar meubels van steigerhout. Vaak zien particulieren en bedrijven door de bomen het bos niet meer. Daarom is het zeer belangrijk dat men een betrouwbaar partner vind als het gaat om duurzame meubelen voor in huis of voor het bedrijf.

Neem vrijblijvend contact op voor steigerhouten meubelen via de website van koning steigerhout.


 

AdWords geheimen onthult lees meer

AdWords geheimen

Hoe kun je het systeem gebruiken om relevante en kwalitatieve leads te genereren? En hoe doe je dit in combinatie met zo laag mogelijke kosten? Adwords geheimen zijn een raadsel vandaar dat wij meer geheimen blootleggen in dit artikel.

Inzicht is essentieel voor uw online marketing. Dit cpc systeem stelt u in staat om te adverteren via Google de populairste zoekmachine van deze eeuw. Het geeft u de mogelijkheid om uw eigen geschreven advertenties te tonen aan uw doelgroep!

Mediadeboer is officieel Google premium partner. Dit betekend dat u met onze online specialisten waar voor uw geld krijgt. Neem vrijblijvend contact op en laat uw wensen en behoeftes in kaart brengen. Vervolgens zullen wij samen met u een internet marketing strategie gaan ontwikkelen. Nieuwsgierig? Informeer naar de mogelijkheden.

 

Een geavanceerd systeem

Maar tegelijkertijd is Ad-words een zeer geavanceerd systeem wat erg moeilijk te begrijpen is voor de gemiddelde ondernemer. Wilt u meer weten over AdWords en hoe u dit succesvol kunt inzetten voor uw bedrijf?. Wilt u Google AdWords uitbesteden of zelf beheren? In beide gevallen kunnen wij u ondersteuning op maat geven.

 

De geheimen van Google

Het creëren en optimaliseren van AdWords campagnes kan moeilijk zijn, maar de voordelen zijn enorm. Media de Boer biedt een aantal tips en trucs voor mensen op zoek naar de kennis om hun internet marketing campagnes te verbeteren en die willen leren hoe zij Google AdWords kunnen inzetten op een manier dat deze winstgevend en dus succesvol is. Nieuwsgierig? Neem vrijblijvend contact op voor een AdWords offerte.

 

Geheimen zoals de kwaliteitsscore

De kwaliteitsscore is een groot geheim van Google. Een hogere kwaliteitsscore geeft adverteerders prominentere advertentie posities en brengt lagere kosten en verbeterde resultaten als gevolg. Een hogere kwaliteitsscore verlaagt u dus de kosten-per-klik (CPC), En verbeterd uw de zichtbaarheid van uw advertenties.

 

De kwaliteitsscore wordt bepaald door een aantal factoren:

  •  Relevantie van de advertentietekst
  • Relevantie van de advertentie naar de bijbehorende landingspagina
  • Click-through rate van de advertentie (CTR)
  • Historisch verslag van de prestaties
  • Andere relevantie en prestatie factoren

Adwords geheimen

 

 

 


 

Succes met constant Adwords beheer

Constante adwords optimalisatie betekend dat u constant uw advertentie account in de gaten houd en inzichtelijk maakt waar de verbeteringen liggen. Vervolgens gaat u de verbeteringen op een juiste en professionele manier doorvoeren. Interesse in een AdWords offerte? Neem contact op en ontdek de mogelijkheden.

Misschien is dit te ingewikkeld of heeft u niet genoeg kennis en tijd in huis. Dan kunt u voor Google Adwords uitbesteden gaan.

 


 

 

AdWords uitsluitingszoekwoorden

Wanneer u een AdWords campagne heeft dan is het van groot belang dat u ook AdWords uitsluitingszoekwoorden heeft toegevoegd aan uw Google campagnes. Doet u dit niet dan loopt u een grote kans dat u kosten oploopt doordat u op niet relevante zoekwoorden word gevonden. Dit artikel geeft u meer inzicht over hoe u uitsluitingszoekwoorden kunt toevoegen aan een effectieve internetcampagne. U kunt deze kennis het beste toe passen tijdens een AdWords optimalisatie. Mediadeboer is gespecialiseerd in online marketing. Vraag vrijblijvend advies over de mogelijkheden.


Adwords Uitsluitingszoekwoorden toevoegen aan  campagne

U kunt AdWords uitsluitingszoekwoorden toevoegen aan uw internet marketing campagne door in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klikt u linksboven op de zoekfunctionaliteit en hier kunt u simpelweg de zoekopdracht invoeren.

adwords uitsluitingszoekwoorden

 

 

 

 

 

 

Vervolgens heeft u hier een mogelijkheid om een lijst te maken met AdWords uitsluitingszoekwoorden waar u juist niet op gevonden wilt worden. Deze lijst kunt u aan een specifieke campagne of advertentie groep toewijzen zodat u advertenties hier nooit meer op getoond worden. Dit zorgt indirect voor een daling in kosten en natuurlijk een effectievere marketing campagne.


Bekijk een instructie filmpje over hoe u uitsluitings-zoekwoorden kunt toevoegen aan een campagne:

Via deze video kunt u op het You tube kanaal van Mediadeboer komen. Op deze manier kunt u toegang krijgen tot enorm veel trainingsvideos betreffende online marketing. Erg handig wanneer u besluit uw marketing strategie zelf op te pakken.


AdWords beheer uitbesteden voor meer rendement uit uw Google campagnes 

Vind u bovenstaande uitleg toch te ingewikkeld of heeft u hier simpelweg geen tijd voor? Dan kunt u kiezen voor Google AdWords uitbesteden. De online specialisten van MediadeBoer zullen uw campagnes zodanig optimaliseren tot dat zij het gewenste resultaat hebben bereikt. Internet marketing en advertentie beheer in eigen huis houden zorgt vaak voor de nodige ergernissen en onnodige kosten. Vraag vandaag nog vrijblijvend een AdWords offerte aan via onze website. U kunt dit doen door uw vraag in te voeren op de website via onze live chat service. U kunt ook via verschillende social media platformen in contact komen met onze vriendelijke klantenservice. Wilt u meer weten over online adverteren? Vraag dan een offerte op zodat een online specialist samen met u een marketing strategie kan uitstippelen.

Geschreven door Elroy de Boer


 

Google Adwords: de Effectiviteit van dit systeem

Waarom Google Adwords?

“Waarom Google Adwords” “Werkt google AdWords” Dit zijn veel gebruikte zoektermen. Dit wil zeggen dat er een hoop internetondernemers zijn die weleens gehoord hebben van AdWords en de ontelbare mogelijkheden. Het probleem zit hem in het feit dat velen niet weten of het echt kan werken voor hen.Wij van Media de Boer geloven dat het geavanceerde cpc systeem van Google AdWords kan werken voor bijna elk type bedrijf. Dit cpc systeem is dus vrijwel altijd lucratief op het moment dat er ook de nodige tijd en geld in gestoken word. Geld en tijd wat duizenden bedrijven vandaag de dag al lang besteed hebben aan de meest nutteloze reclame activiteiten.

Een van de lastigste uitdagingen zit hem in het vinden van bruikbare relevante leads. Een van de grote voordelen van Google Ad-words is dat alle resultaten meetbaar zijn. Dit wil zeggen dat u de omzet en de winst tegen over de kosten kunt zetten. Vervolgens kunt u het systeem zodanig optimaliseren dat het rendement op investering ruimschoots terug verdient word. Dit is wat Adwords zo effectief maakt voor webshops en bedrijven die leads nodig hebben

In tegenstelling tot reclame op tv en radio zijn de resultaten van uw marketingcampagne dit keer meetbaar.

AdWords is flexibel vergeleken met Seo

Google Adwords biedt tal van opties, zodat u uw campagnes en advertenties kunt aanpassen aan uw specifieke behoeften, gericht op de doelgroepen die u het meest wilt bereiken. U kunt bijvoorbeeld:

Specificeren voor zoekwoorden – Alleen uw advertentie weergeven aan mensen die zoeken naar een exacte trefwoord dat u opgeeft, zoals “Adwords beheer“. Uw advertentie word niet weergegeven aan mensen die andere zoekwoorden invoeren. Zo word uw advertentie altijd getoond aan relevant publiek.

Waarom Google Adverteren sneller is dan Seo

Voor nieuwe bedrijven en websites kan het maanden duren voordat zij vindbaar/indexeerbaar zijn binnen Google. Dit heeft te maken met de toename van concurrentie. Het kost tijd voor een website om zichzelf te bewijzen en om gezag te verkrijgen binnen Google.

Seo optimalisatie is vaak een zeer tijdrovend proces en het is erg moeilijk meetbaar. Kies voor uitbesteden wanneer u echt resultaat wilt.

Waarom Google Adwords

Waarom Google Adwords

Waarom Google advertenties? Omdat cpc adverteren dus een geweldige oplossing is deze bedrijven. Mede omdat je niet zolang hoeft te wachten voor je resultaat ziet. Met Ad words koppelt u belangrijke zoektermen aan uw Advertentie en dan bent u meestal binnen 24 uur zichtbaar. Om deze reden is het ook makkelijk om bijvoorbeeld in dit systeem te kijken of bepaalde zoekwoorden converteren en om ze dan vervolgens mee te nemen in een seo campagne.

AdWords is (meestal) Makkelijker dan SEO! Vraag vrijblijvend een AdWords offerte aan

Om hoog te scoren in de zoekmachine van google moet je veel aan linkbuilding doen blogs schrijven en je website constant optimaliseren.

Eenmaal de gewilde posities bemachtigd moet u er alles aan doen om deze prominente posities te behouden. Met AdWords is dat geen probleem. U draait aan de knoppen en bepaald zelf wat er gebeurd.

Betaalde advertenties worden aantrekkelijker dan organische resultaten

Google heeft nieuwe advertentie mogelijkheden in de afgelopen paar jaar geïntroduceerd zoals de productadvertenties en de video advertenties op YouTube. Google is gemotiveerd om dit te doen want wanneer de advertenties aantrekkelijker zijn dan het organische gedeelte dan betekent dit meer inkomsten voor Google. Dus profiteer van deze nieuwe advertentie-indelingen en uitbreidingen. Organische vermeldingen zien er vrij saai uit in vergelijking.

 Cpc of beter gezegd betaald Verkeer converteert vaak beter dan organisch verkeer

Het organisch verkeer is geweldig Maar er is enig bewijs dat betaald zoekverkeer beter  converteert  dan organisch verkeer – Het succespercentage is tot twee keer hoger. (Conversie tarieven variëren natuurlijk per segment. Betaald zoekverkeer is vaak veel gerichter en gekwalificeerder dan gratis verkeer.

Aanvulling op uw Andere Marketing Channels

AdWords is een aanvulling op uw andere marketing inspanningen. Remarketing is een bijzonder krachtige manier om AdWords te gebruiken  Met Ad-Words remarketing kunt u bezoekers volgen door middel van een cooki. Op het moment dat zij op een andere site zijn kun je deze klanten nogmaals benaderen met een specifieke actie.

Uitbesteden wanneer u te weinig tijd en kennis in huis heeft

Uw internet marketing campagnes uitbesteden kan u enorm veel tijd en rendement opleveren. Vraag vrijblijvend een AdWords offerte op via onze website.

Wilt u zelf leren hoe u effectief een marketing campagne opzet? Zorg dan eerst dat u uw kennis bijspijkert. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld een aantal trainingsfilmpjes te volgen op YouTube. Uitbesteden kan ook interessant zijn wanneer u als internet ondernemer weinig tijd heeft om zelf uw accounts te beheren of om altijd op de hoogte te zijn van nieuwe updates.


 

AdWords advertentie Hoe maak ik de perfecte?

De perfecte AdWords advertentie

Wanneer je veel geld uitgeeft aan Google dan wil je vanzelfsprekend  het beste uit je campagnes halen. In dit bericht kom je erachter hoe je meer rendement uit je account kunt halen en hoe je geoptimaliseerde AdWords advertentie maakt die beter converteren dan de standaard advertenties.
Wat maakt een AdWords-advertentie volmaakt?
Ook al lijkt het eenvoudig het is zeker niet gemakkelijk om een kwalitatief goede Adwords advertentie te maken. De ruimte voor het schrijven is maar beperkt en de uitdaging ligt dan ook in het puzzelen over hoe je met weinig ruimte toch je boodschap aan de potentiële klant kan overbrengen. Verder is het natuurlijk ook belangrijk wat vervolgens de doorklik ratio is naar uw advertentie.


Wat voor titel moet ik gebruiken in een AdWords-advertentie?
Zolang je gebruik maakt van een goede structuur in je account. Denk hierbij aan het onderverdelen van meerdere advertenties en advertentie groepen  zit je goed. Maar wat voor titel moet je dan bedenken?
De titel van de advertentie is natuurlijk het eerste onderdeel. Dit is tevens het belangrijkste en prominentste gedeelte. Wanneer er een zoekopdracht plaatsvind binnen de zoekmachine van google dan is het belangrijk dat deze match met de titel van de advertentie. Op deze manier weet u zeker dat uw advertentie relevant is voor de gebruiker en zal er ook vaker op uw advertentie geklikt worden. Tevens voldoet een relevante AdWords advertentie aan  de verwachting van de gebruiker/potentiële klant. Dit vind Google ook erg belangrijk. Dit proces kunt verfijnen  met de optie {Keyword: insertion}. Hier komen we in een later artikel op terug.

adwords advertentie

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Welke opties heb ik met betrekking tot het verwerken van een url in een advertentie

Binnen de Google cpc advertenties heeft u de mogelijkheid om 2 url s op te geven. 1 zichtbare url oftewel een lok url. En de url waar het daadwerkelijke verkeer heen moet. De lok url kunt u gebruiken om bijvoorbeeld zoektermen in te verwerken zodat de advertentie aanlokkelijker word om op te klikken.

Hoe zit het met de advertentietekst?
U heeft slechts een beperkte ruimte om uw advertentie teksten te schrijven. Benut alle ruimte en probeer uw usp s in de advertenties te verwerken. Bezorgt u snel? Heeft u de laagste prijs? Benut de beschikbare ruimte voor dit soort informatie

Adwords Advertentie extensies
Er bestaat ook  nog een mogelijkheid om  aan een advertentie verschillende Adwords advertentie extensies te hangen.
Dit wil zeggen dat wanneer u bijvoorbeeld een advertentie aanmaakt voor herenfietsen u ook de mogelijkheid heeft om bijvoorbeeld uw advertentie te verlengen met een gedeelte van dames fietsen en of kinderfietsen.  Deze verlengingen kunt u ieder afzonderlijke url meegeven.
AdWords optimalisatie
Wanneer u al deze punten hebt doorlopen moet u dan maar afwachten wat de resultaten zijn. Nee dit zeker niet het geval. alleen afwachten maar intensief Adwords beheer en monitoring van de resultaten dragen bij aan een positief resultaat. Goed converterende advertenties kunt u laten staan en slechts presterende advertenties pauzeert of verwijderd u. Dit zelfde verhaal past u toe bij de zoekwoorden. U zult zien dat door intensief Adwords advertentie beheer u rendement zeer snel terug word verdient.
Google Adwords uitbesteden voor nog meer rendement
Zoals u kunt zien is het nog een hele klus om een kwalitatief goede advertentie te maken. Dit is slechts 1 onderdeel van het geavanceerde systeem.  Bedenk goed dat wanneer u het meeste rendement uit uw advertentie wilt dat u dat de nodige kennis en expertise in huis moet hebben om dit te realiseren. Veel internetondernemers komen van een koude kermis thuis. Dit is dat ook de reden dat zij ervoor kiezen om hun Adwords beheer uit te besteden. Wilt u meer informatie over Google Adwords uitbesteden? Vraag vrijblijvend een Adwords offerte op via onze website.


 

Heeft u niet zoveel raakvlakken met dit cpc systeem van Google? Bent u van mening dat u doelgroep zich helemaal niet op Google bevind? Wees niet teleurgesteld want hoogstwaarschijnlijk bied Marktplaats Admarkt de oplossing voor dit probleem. Admarkt is een soort gelijk advertentie systeem maar dan van Marktplaats! Marktplaats heeft natuurlijk een heel ander slag volk op de website die per direct opzoek zijn naar de echte koopjes. Wanneer u constateert dat uw doelgroep koopjes jagers zijn dan is Admarkt iets voor u.

adwords beheer

Ad Words de Basisbeginselen

Ad Words de Basisbeginselen zijn eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.

Toch zijn er ontzettend veel ondernemers die niet weten hoe zij in de basis een AdWords account op moeten zetten. Dit artikel is een handvat voor de ondernemer die AdWords beheer niet wil uitbesteden maar in eigen beheer wil houden. Wilt u meer informatie over online marketing?

ad words


Stap 1 Maak een AdWords account aan

Als eerst moet u natuurlijk een Ad Words account aanmaken.

Klik hier om een AdWords account aan te maken. Een Google account aanmaken is vrij simpel. In slechts vier eenvoudige stappen is dit gebeurd.

Stap 2 Geef de instellingen op voor de campagne

De instellingen zijn een vrij belangrijk onderdeel bij het opzetten van een account. Het is belangrijk dat u de optie (Adverteren in het zoeknetwerk) kiest in combinatie met alle functies. Waarom dit zo is gaan we in een later artikel uitleggen.

Verder kiest u hier welke regio s u wilt targeten en welke talen uw potentiële klanten spreken. Hier kunt u ook uw dagbudget instellen.

Stap 3 Bedenk een naam voor uw Google campagne

Hier vult u de naam in voor uw Google campagne. Het is makkelijk om hier bijvoorbeeld een website naam of een overkoepelende productnaam in te voeren. Op deze manier legt u in de basis voor een goede structuur neer voor uw nieuwe AdWords account. Ad Words de Basisbeginselen lees hieronder meer over AdWords de Basisbeginselen!

Stap 4 Pakkende advertenties schrijven

Nu speelt u creativiteit een belangrijke rol. Verwerk eventuele usp s in uw cpc advertenties. Levert u snel? Heeft u de laagste prijsgarantie? Verwerk het in uw advertentie zodat uw de aandacht trekt van potentiële nieuwe klanten. Let er wel op dat u maar een beperkte ruimte heeft. Vervolgens vult u een url in. Zorg ervoor dat de url die u invult direct verwijst naar de betreffende pagina.

Stap 5 zoekwoorden koppelen aan de advertenties

Na het aanmaken van de advertenties is het belangrijk dat u nu zoekwoorden invult waar u op gevonden wil worden. Denk niet als ondernemer maar als potentiële klant. Wat zouden deze invoeren op Google.nl wanneer zij opzoek zijn naar uw product of diensten? Gebruik hierbij de zoekwoordplanner. Oftewel keywordplanner van Google.

Stap 6 Na controle en monitoren van uw advertenties en zoekwoorden 

Na het invoeren van uw zoekwoorden bent u vrij snel zichtbaar binnen Google. Wanneer de potentiële klant 1 van de zoekwoorden invoert die u heeft gekoppeld aan uw advertenties dan zal uw advertentie zichtbaar zijn. Wanneer er op uw advertentie geklikt word belanden zij rechtstreeks op uw website. Zo krijgt u alleen doelgericht verkeer op uw site.

Let er op dat u alles zo relevant mogelijk houd. Heeft u verschillende diensten en producten? Dan is het raadzaam deze op te splitsen in verschillende advertentiegroepen. Zoals u kunt zien is het in de basis vrij simpel om een Google campagne aan te maken. Echter wanneer u het meeste rendement uit uw campagnes wil halen dan moet u ervoor zorgen dat u hier de nodige tijd en kennis voor heeft. Intensief Adwords beheer zorg voor een roi positief resultaat.

Google AdWords uitbesteden aan Media de Boer

Media de Boer kan een adviserende rol spelen op het gebied van Adwords optimalisatie. Vraag vrijblijvend een AdWords offerte op via onze website


 

Voordelen MediadeBoer:

✓ Google partner

✓ Begeleiding en advies

✓ Maandelijks opzegbaar

✓ Gegarandeerd resultaat

✓ Overzichtelijke rapportages

Contact Formulier

Ja, ik wil geheel vrijblijvend meer informatie ontvangen over:

Uw naam*

Uw email*

Uw telefoonnummer*

Typ de code in captcha