21 januari 2017

Google Adwords uitbesteden Ja nee?

Google Adwords uitbesteden Ja nee? Google Adverteren uitbesteden omdat u onvoldoende kennis heeft om dit goed te doen? Google campagnes uitbesteden is dan de oplossing voor uw probleem. Grote kans dat uw AdWords advertentie dan (te) weinig traffic gaat genereren. Het is niet eenvoudig uw AdWords campagne zodanig in te richten dat u via uw advertentie de juiste doelgroep bereikt. Google Adwords uitbesteden is dan zinvol.

Heeft u een campagne live maar wilt u liever zelf bezig zijn met het beheren van uw campagnes? Maak dan gebruik van onze eenmalige AdWords optimalisatie pakketten.


Google Adwords uitbesteden Ja nee? Waar moet je op letten

U kent het vast wel: uitbesteden Ja nee? een Ad-Words advertentie – met een link naar een website – die Google prominent laat zien boven of naast de zoekresultaten. Google toont deze advertentie aan de juiste doelgroep als de woorden in de advertentietekst en in de instellingen overeenkomen met de zoekwoorden van de Google-gebruiker. Een passende woordkeuze is dus belangrijk. Gebruikt u (ook) minder relevante woorden, dan ontvangt u eveneens bezoekers die u geen sale of lead opleveren. Dat levert u dus niets op. Sterker nog: deze kliks kosten u geld. U betaalt uw advertentie namelijk per klik. Zoals u weet gaat het hier om een zeer geavanceerd systeem. Daarom kunt u nu Google Advertenties uitbesteden aan Media de Boer.
Daarnaast is het verstandig uitsluitingswoorden te gebruiken en de regio af te bakenen waarin uw advertentie zichtbaar mag zijn. Ook hiermee beperkt u het aantal irrelevante kliks en bespaart u kosten.
Enkele andere aandachtspunten: link uw advertentie aan een webpagina die inhoudelijk voldoet aan de verwachting die u schetst in uw advertentie. Onderhoudt uw AdWords-campagne: controleer regelmatig de relevantie van uw zoekwoorden, de gebruikerslocaties en uw conversie. Kijk of het bezoekersgedrag nog wel past bij uw doelen. Zo niet, speel hierop in. Andere relevante vragen zijn bijvoorbeeld: kiest u voor een campagne of een advertentiegroep en welk netwerk is geschikt voor uw bedrijf of instelling?
Door het maken van de juiste keuzes kunt u het verschil maken tussen een succesvolle en een minder lucratieve campagne. Juist het maken van goede keuzes is niet eenvoudig. Het goed inrichten van Ad-Words valt of staat bij passende kennis, tijd en aandacht. Ontbreekt het u hieraan, dan is het uitbesteden van AdWords voor u een slimme zet. Dat kost u in eerste instantie geld, maar in een later stadium plukt u hiervan de vruchten. Meer weten over het uitbesteden van Ad-Words? Media De Boer helpt u graag verder. U kunt contact opnemen voor een AdWords offerte via onze website. Heeft u interesse in onze andere diensten? Misschien vind u zoekmachine optimalisatie het beste bij u passen. Neem dan contact op met onze online consultants.

Google Adwords uitbesteden Ja nee

false