MediaDeBoer.nl

MediaDeBoer.nl Online marketing bureau (momenteel niet actief)

We onderscheiden ons doordat we ondernemers echt goed begrijpen en onze hoge kwaliteitseisen niet uit het oog verliezen. 

google analytics
Checken of u online verbeteringen aan kunt brengen? Dat is mogelijk! U ontvangt een waardevol rapport met proffesioneel advies over de mogelijke verbeteringen van uw online activiteiten
webdesign emmeloord
Websites moeten meer zijn dan mooie brochures. Onze websites fungeren als een groeimotor die de leadgeneratie stimuleert en verkoopkansen bevordert.
website seo optimalisatie
Door waardevolle, relevante en consistente inhoud te maken en te verspreiden vergroten we uw naamsbekendheid. Mediadeboer bereikt op het juiste moment de juiste doelgroep met de juiste informatie.
seo regionaal
Op lokaal niveau zijn er minder conccurenten actief. Hierdoor heeft u minder last van andere aanbieders ten opzichte van nationaal niveau. Dit betekent dat u zeer snel een goede positie kunt bemachtigen in Google.nl We laten u graag zien hoe u dit het beste kunt aanpakken

Klantgerichtheid door Data analyses

Klantgerichtheid en meer klantloyaliteit

Bij het woord klant denk je aan een bezoeker in de winkel, iemand die iets koopt oftewel de 1 bied iets aan en de ander koopt tegen betaling. Dit is een ruilverhouding die we hedendaags overal in de samenleving tegenkomen. Werk jij in een commerciële omgeving? Dan zijn je klanten personen, consumenten of bedrijven.

google premium partner


 

Kent u de behoefte van de klant?

De behoeftes van klanten goed kunnen begrijpen is vaak doorslaggevend en verantwoordelijk voor het echte succes bij snel groeiende en grote bedrijven. Het zijn er dan ook niet extreem veel in Nederland ten op zichtte van bedrijven die het gewoon goed doen.
Dit komt doordat er weinig ondernemingen zijn die belangrijke data goed kunnen verzamelen om dit vervolgens te gebruiken in specifieke marketing strategieën richting de klant. vaak hebben bedrijven zonder het te weten waardevolle data over hun klanten. Succesvolle bedrijven weten wat er bij de klant leeft. Dat maakt deze organisaties effectiever en winstgevender. Wanneer belangrijke data goed word gebruikt zorgt het voor loyalere klanten.

Er zijn verschillen onderzoeken geweest waar uit blijkt dat tenminste 90% van de consumenten in Nederland vind dat het hebben van een goede telefonische klantenservice bepaald of iemand klant wil worden of klant wil blijven.

Ieder klantcontact word geanalyseerd. Denk hierbij aan welke webpagina’s de klant vaak bezoekt, betaal gedrag, hoe vaak word er ingelogd, welke apparaten of aps worden het meest gebruikt en het aller belangrijkste wat word er met de klant besproken wanneer er telefonisch contact plaatsvind. Dit is verreweg de belangrijkste interactie. Om dit goed te analyseren kun je Speech Analytics inzetten.
zoekmachine-optimalisatie

Wilt u als webshop winkelier inzichtelijk hebben waar een online sessie van uw klant of potentiële klant uit bestaat? Profiteer van omzetverhoging door het efficiënt inzetten van beschikbare data met als gevolg meer klantloyaliteit via uw internet marketing.

Wilt u ook profiteren van data-analyses over en van uw klanten? Wilt u dit graag inzetten om het effect van uw online marketing strategie te vergroten? Neem dan eens contact op met een online specialist van MediadeBoer.

(Geschreven door Elroy de Boer online marketing strategist)  


 

 

Sluit Menu

false