Content Marketing de opkomst

De opkomst van Content Marketing

Meer verkeer door populariteit van content marketing en strategieën zullen onverminderd worden voortgezet in het komende jaar, dit betekend in wezen dat marketeers de traditionele digitale marketing tactiek laten varen voor het creëren van meer relevante en inspirerende content. In plaats van te vertrouwen op oude oplossingen, zullen bedrijven meer aandacht besteden aan de ervaring van de klant want deze wil slechts betalen wanneer de marketeer een meer nadrukkelijke en klantgerichte manier toepast.

AdWords

Samen zullen de budgetten voor content marketing en het belang van bedrijven die hier baat bij hebben stijgen

B2B bedrijven met blogs zullen naar verwachting 67% meer leads per maand genereren dan organisaties die geen blogs hebben. Hoge kwaliteit en relevante inhoud zal de sleutel tot succesvolle marketing zijn.

Het dichten van de kloof tussen de online marketing en offline ervaring zal een grote stap zijn, niet alleen voor online marketing, maar voor Internet in het algemeen. Een van de eerste mogelijke technologische bedrijven die toepassingen om online te combineren hebben ontwikkeld zijn bedrijven zoals Apple die in het afgelopen jaar heeft in het bijzonder heeft gepresteerd.
Maar dat is niet alles. Internet marketing zal populair zal voornamelijk populair worden omdat dit soort marketing van de nieuwste technologieën zijn voorzien.


 

Marketing Analytics zal bloeien
Marketeers gebruiken al tientallen Google analytics om te zien hoe klanten omgaan met producten of diensten op het gebied van internet marketing. Het belang van dit onderdeel van marketing zal stijgen in 2017, de uitgaven voor dit meetinstrument zullen naar verwachting stijgen met 60%. Google analytics is uitstekend te combineren wanneer je de voortgang van een Google AdWords campagne wilt meten.
Verder zullen we zien dat marketing technologieën toegepast worden door btb ondernemingen en het gebruik ervan zal naar verwachting groeien met 50%. Kortom, marketing data is een cruciaal punt voor elke marketeer. Consumenten zullen een grote hoeveelheid gedetailleerde informatie opleveren en van bedrijven wordt verwacht dat zij gespecialiseerde software gebruiken om hen te helpen bij het begrijpen van deze gegevens. Natuurlijk word dit weer gebruikt om klanten te winnen.
Meer video’s dan ooit.
De afgelopen jaren is het gebruik van video voor marketing gestaag groeit. Video’s laten zien hoe een dienst of product werkt zodanig dat het onmogelijk is om dit te bereiken met alleen tekst of afbeeldingen. Deze trend zal het meest waarschijnlijk doorzetten in 2016, wanneer er meer en meer bedrijven zullen beginnen met het maken van de zogenaamde ‘uitleg video’s’ en marketeers geven hen een prominente rol in de gebruikerservaring tactiek.

Gepersonaliseerd betekend beter
Marketeers willen gebruikers targeten op basis van interesses, en wat voor betere manier is er om dat te bereiken dan door middel van het verstrekken van iets relevants? Door het aanbieden van gepersonaliseerde content waren bedrijven in staat waren om het aantal verkopen te verhogen en om de kosten van de marketing activiteiten te verlagen.
Een duidelijke toename van interesse in het creëren van content ten op zichte van de lage kwaliteit content die eigenlijk geen waarde toevoegt. Omdat marketeers zich meer gaan richten op kwaliteit zullen we zien dat oude marketing technieken zullen vervagen.

In de afgelopen jaren worden marketeers steeds meer gewaardeerd

Handige Google tools inzetten voor jou online marketing? Bekijk wat de belangrijkste online marketing tools van Google zijn

In het algemeen is er een behoorlijke hoeveelheid maatschappelijke acceptatie voor het gebruik van de gegevens voor online advertising – misschien wel meer dan je zou verwachten.


 

false