Internet Marketing & Optimalisatie
"Dankzij Media De Boer kreeg ik
het voor elkaar om winstgevende Google advertenties te maken. Voorheen betaalde ik teveel aan Adwords, waardoor het niet winstgevend was."

Freek van Aerle  -  Fuva.nl
 Klant van MediaDeBoer wint Top award Admarkt!

Google Adwords: de Effectiviteit van dit systeem

Waarom Google Adwords?

“Waarom Google Adwords” “Werkt google AdWords” Dit zijn veel gebruikte zoektermen. Dit wil zeggen dat er een hoop internetondernemers zijn die weleens gehoord hebben van AdWords en de ontelbare mogelijkheden. Het probleem zit hem in het feit dat velen niet weten of het echt kan werken voor hen.Wij van Media de Boer geloven dat het geavanceerde cpc systeem van Google AdWords kan werken voor bijna elk type bedrijf. Dit cpc systeem is dus vrijwel altijd lucratief op het moment dat er ook de nodige tijd en geld in gestoken word. Geld en tijd wat duizenden bedrijven vandaag de dag al lang besteed hebben aan de meest nutteloze reclame activiteiten.

Een van de lastigste uitdagingen zit hem in het vinden van bruikbare relevante leads. Een van de grote voordelen van Google Ad-words is dat alle resultaten meetbaar zijn. Dit wil zeggen dat u de omzet en de winst tegen over de kosten kunt zetten. Vervolgens kunt u het systeem zodanig optimaliseren dat het rendement op investering ruimschoots terug verdient word. Dit is wat Adwords zo effectief maakt voor webshops en bedrijven die leads nodig hebben

In tegenstelling tot reclame op tv en radio zijn de resultaten van uw marketingcampagne dit keer meetbaar.

AdWords is flexibel vergeleken met Seo

Google Adwords biedt tal van opties, zodat u uw campagnes en advertenties kunt aanpassen aan uw specifieke behoeften, gericht op de doelgroepen die u het meest wilt bereiken. U kunt bijvoorbeeld:

Specificeren voor zoekwoorden – Alleen uw advertentie weergeven aan mensen die zoeken naar een exacte trefwoord dat u opgeeft, zoals “Adwords beheer“. Uw advertentie word niet weergegeven aan mensen die andere zoekwoorden invoeren. Zo word uw advertentie altijd getoond aan relevant publiek.

Waarom Google Adverteren sneller is dan Seo

Voor nieuwe bedrijven en websites kan het maanden duren voordat zij vindbaar/indexeerbaar zijn binnen Google. Dit heeft te maken met de toename van concurrentie. Het kost tijd voor een website om zichzelf te bewijzen en om gezag te verkrijgen binnen Google.

Seo optimalisatie is vaak een zeer tijdrovend proces en het is erg moeilijk meetbaar. Kies voor uitbesteden wanneer u echt resultaat wilt.

Waarom Google Adwords

Waarom Google Adwords

Waarom Google advertenties? Omdat cpc adverteren dus een geweldige oplossing is deze bedrijven. Mede omdat je niet zolang hoeft te wachten voor je resultaat ziet. Met Ad words koppelt u belangrijke zoektermen aan uw Advertentie en dan bent u meestal binnen 24 uur zichtbaar. Om deze reden is het ook makkelijk om bijvoorbeeld in dit systeem te kijken of bepaalde zoekwoorden converteren en om ze dan vervolgens mee te nemen in een seo campagne.

AdWords is (meestal) Makkelijker dan SEO! Vraag vrijblijvend een AdWords offerte aan

Om hoog te scoren in de zoekmachine van google moet je veel aan linkbuilding doen blogs schrijven en je website constant optimaliseren.

Eenmaal de gewilde posities bemachtigd moet u er alles aan doen om deze prominente posities te behouden. Met AdWords is dat geen probleem. U draait aan de knoppen en bepaald zelf wat er gebeurd.

Betaalde advertenties worden aantrekkelijker dan organische resultaten

Google heeft nieuwe advertentie mogelijkheden in de afgelopen paar jaar geïntroduceerd zoals de productadvertenties en de video advertenties op YouTube. Google is gemotiveerd om dit te doen want wanneer de advertenties aantrekkelijker zijn dan het organische gedeelte dan betekent dit meer inkomsten voor Google. Dus profiteer van deze nieuwe advertentie-indelingen en uitbreidingen. Organische vermeldingen zien er vrij saai uit in vergelijking.

 Cpc of beter gezegd betaald Verkeer converteert vaak beter dan organisch verkeer

Het organisch verkeer is geweldig Maar er is enig bewijs dat betaald zoekverkeer beter  converteert  dan organisch verkeer – Het succespercentage is tot twee keer hoger. (Conversie tarieven variëren natuurlijk per segment. Betaald zoekverkeer is vaak veel gerichter en gekwalificeerder dan gratis verkeer.

Aanvulling op uw Andere Marketing Channels

AdWords is een aanvulling op uw andere marketing inspanningen. Remarketing is een bijzonder krachtige manier om AdWords te gebruiken  Met Ad-Words remarketing kunt u bezoekers volgen door middel van een cooki. Op het moment dat zij op een andere site zijn kun je deze klanten nogmaals benaderen met een specifieke actie.

Uitbesteden wanneer u te weinig tijd en kennis in huis heeft

Uw internet marketing campagnes uitbesteden kan u enorm veel tijd en rendement opleveren. Vraag vrijblijvend een AdWords offerte op via onze website.

Wilt u zelf leren hoe u effectief een marketing campagne opzet? Zorg dan eerst dat u uw kennis bijspijkert. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld een aantal trainingsfilmpjes te volgen op YouTube. Uitbesteden kan ook interessant zijn wanneer u als internet ondernemer weinig tijd heeft om zelf uw accounts te beheren of om altijd op de hoogte te zijn van nieuwe updates.