Internet Marketing & Optimalisatie
"Dankzij Media De Boer kreeg ik
het voor elkaar om winstgevende Google advertenties te maken. Voorheen betaalde ik teveel aan Adwords, waardoor het niet winstgevend was."

Freek van Aerle  -  Fuva.nl
 Klant van MediaDeBoer wint Top award Admarkt!

AdWords beheer de toekomst online marketing

AdWords beheer de toekomst van de meest gebruikte zoekmachine

Met zoekende gebruikers (meer dan 320 miljoen per dag!) langs de dranghekken aan één kant van de weg en adverteerders aan de andere kant. Door de verbeteringen die Google continu maakt, onder andere door AdWords beheer makkelijker te maken, wordt die weg steeds smaller. Zo komt u als adverteerder steeds beter in contact met uw potentiële klanten.


 

AdWords beheer de toekomst

 

Meer bulk acties voor makkelijker AdWords beheren over meerdere campagnes

Google heeft recentelijk een aantal verbeteringen aangekondigd die AdWords beheer makkelijker gaan maken. Zeker voor adverteerders die grote internet marketing campagnes hebben, of juist heel veel, beloven deze aanpassingen een ware verbetering.Voor adverteerders die meerdere campagnes hebben is het vaak een hele opgave om deze bij te houden. Als u op meerdere campagnes dezelfde verandering(en) wilt toepassen, is dit bovendien een vervelend karwei. Rotaties in welke advertenties getoond worden, locatie-instellingen en zo meer kunnen na deze update in bulk uitgevoerd worden. Handig voor bijvoorbeeld grote seizoenspromoties! Vraag vrijblijvend meer informatie over internet marketing via onze contact formulieren.

Meer functies voor automatisch bieden

Door automatisch bieden in te voeren heeft Google al een groot deel van de werklast van Ad-Words beheer weggehaald. In de nieuwe update bouwen ze hieraan verder en voeren ze extra opties in. Dit keer met een focus op conversies. U kunt namelijk automatisch gaan bieden om het aantal conversies te maximaliseren, of om juist de waarde van de conversies (‘ROAS’, Return OnAdvertising Spending) te maximaliseren.

Meer, duidelijkere data voor AdWords beheer

Voor effectief Advertentie beheer is goede data onontbeerlijk. Maar deze moet ook helder en overzichtelijk zijn. U moet tenslotte verbanden tussen data kunnen leggen en met droge cijfers alleen is dit lastig. De nieuw aangekondigde update voorziet in tools voor multidimensionale data-analyse en de mogelijkheid om deze beter te visualiseren. Dus geen droge cijfers meer, maar heldere grafieken en tabellen, die u makkelijk kunt downloaden om ze te delen. Wanneer deze update precies uit gaat komen is nog onbekend.google premium partner

 

Ziet u door de bomen het bos nog?

Google blijft voortdurend streven naar kwaliteitsverbetering, omdat het bedrijf zijn gebruikers de best mogelijke zoekresultaten wil bieden. Dit betekent ook dat Google adverteerders steeds meer functies krijgen om hun campagnes precies op maat van hun gewenste bezoekers in te stellen. Google en A-dwords gaat niet meer om apparaten, maar om mensen, waar ze zich ook bevinden. Context is uitgegroeid tot een ‘keyword’, een hoog goed binnen Google.

Door een juiste interpretatie te maken van de context van een zoekopdracht, kan Google succesvoller zijn in het bieden van relevante informatie. Ziet u met alle aanpassingen, enhanced campaigns en advertising innovations door de bomen het bos niet meer? Kost het u te veel moeite om alle nieuwigheden nauwgezet op te volgen en eruit te vissen wat precies voor uw campagne van belang is? Waarom dan niet uw Google Adwords uitbesteden aan de professionals van Media de Boer? Of wilt u liever gebruik maken van een eenmalige Google AdWords optimalisatie? Bij Media de Boer is uw Adwords campagne in goede handen! Vraag vrijblijvend een offerte op maat aan en kijk hoe ook u baat kunt hebben bij Adwords uitbesteden aan Media de Boer. AdWords beheer de toekomst die steeds dichterbij komt. AdWords beheer in de toekomst lees in onze andere artikelen meer over dit onderwerp.