Internet Marketing & Optimalisatie
"Dankzij Media De Boer kreeg ik
het voor elkaar om winstgevende Google advertenties te maken. Voorheen betaalde ik teveel aan Adwords, waardoor het niet winstgevend was."

Freek van Aerle  -  Fuva.nl
 Klant van MediaDeBoer wint Top award Admarkt!

Adwords cpc automatisch of handmatig instellen?

Google Adwords is een geavanceerd systeem  met ongelooflijk veel opties waaronder het handmatig instellen van de cpc oftewel Cost Per Click.

Iedere keer dat een potentiele koper op uw advertentie klikt worden er kosten in rekening gebracht. Wanneer u uw campagne heeft ingesteld op automatisch bieden dan zal het Adwords systeem automatisch de cpc van uw campagnes bijstellen. Meestal bepaalt Adwords de biedingen met als doel zoveel mogelijk kliks te genereren Dit kan erg handig zijn vooral als u als doel heeft zoveel mogelijk kliks naar uw website of webshop te lokken.

Wij van Media de Boer zijn van mening dat het professioneel handmatig instellen van uw Cpc leid tot meer online verkopen.

Acties:

  • Het begint met het koppelen van uw Adwords account en Google analytics.
  • Vervolgens stelt u een doel url in.
  • Zet autotag aan in uw Adwords account.
  • Vervolgens pakt u de resultaten van de afgelopen maand in Google Analytics erbij.
  • Kijk vervolgens welke zoekwoorden verantwoordelijk zijn voor de meeste aankopen. Deze zoekwoorden kunt handmatig verhogen.
  • Kijk vervolgens welke zoekwoorden kosten hebben gemaakt en maar weinig tot geen verkopen hebben gehad Deze zoekwoorden kunt u handmatig verlagen.

Te weinig tijd en kennis om bovenstaande stappen  uit te voeren?

Besteed uw Adwords campagne uit aan Media de Boer.

Neem vrijblijvend contact op via onze website en u krijgt op werkdagen binnen 24 uur een reactie.

Adwords cpc