De waarde van Adwords bij Organische resultaten

De waarde van Adwords

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stel u heeft een webshop in kinderkleding. U bezit de beste organische resultaten met de zoekwoorden:

  • Kinderkleding
  • Meisjeskleding
  • Jongenskleding

U staat met deze zoekwoorden op nummer 1 van de organische resultaten en u doet niet aan betaald adverteren.

Kan Google Adwords een boost geven aan uw online verkopen?

Het antwoord is JA! Lees hieronder verder.

Voordelen:

Betrouwbaarheid (een potentiële klant vertrouwd een bedrijf nog meer als deze ook in de betaalde resultaten word weergegeven). Dus u bent op 1 pagina 2 keer zichtbaar. 1 keer in de organische resultaten en 1 keer in de betaalde resultaten.

Herkenbaarheid
Wanneer een potentiële klant uw bedrijf/link 2 maal ziet dus vaker dan andere bedrijven dan maakt dit ook indruk op het onderbewustzijn. Haast automatisch zal een bezoeker uw bedrijf meer vertrouwen dan die van een partij die slechts 1 keer getoond word.

Tips:
Zorg dat u bovenaan komt te staan in de organische resultaten voor de voor uw belangrijkste zoekwoorden.

Zorg dat uw Adwords campagnes up to date zijn en goed geoptimaliseerd.

Zorg dat u in uw adwords advertenties een andere boodschap heeft dan die van de organische resultaten. (Zo profiteert u dubbelop u kunt nu meerdere boodschappen overbrengen)

Zorg ervoor dat alles meetbaar is (Google analytics).

Onze conclusie over De waarde van Adwords 
Zorg dat u een geoptimaliseerde Adwords campagne hebt die aansluit op de nummer 1 positie van Google in de organische resultaten. Het gevolg:
Meer offerte aanvragen en verkopen!

Hulp nodig bij het opzetten van uw Adwords campagnes in combinatie met uw organische posities?

Neem vrijblijvend contact op.

 

 

Voordelen MediadeBoer:

✓ Google partner

✓ Begeleiding en advies

✓ Maandelijks opzegbaar

✓ Gegarandeerd resultaat

✓ Overzichtelijke rapportages

Contact Formulier

Ja, ik wil geheel vrijblijvend meer informatie ontvangen over:

Uw naam*

Uw email*

Uw telefoonnummer*

Typ de code in captcha