Adwords inzetten ja of nee? | Voor de webwinkelier

Adwords uitbesteden ja of nee. Het blijft een moeilijke keuze, iedere online ondernemer denkt er weleens over na.

Adwords uitbesteden ja of nee

Nadelen van het zelf opzetten van campagnes:

-Door gebrek aan kennis zijn de campagnes vaak niet op een kostenefficiënte wijze ingericht.
-U bent afgeleid van uw core business. U verricht werkzaamheden welke u afleiden van het gene waarin u (waarschijnlijk) het beste bent.

Google AdWords is een zeer moeilijk geavanceerd programma. Wat ik soms wel niet tegenkom aan eigen gemaakte AdWords campagnes….
Wanneer een webwinkeleigenaar het geserveerde budget voor zijn adwords campagnes zelf gaat instellen dan jagen ze dit 9 van de 10 keer er binnen NO TIME doorheen.
En achteraf blijven ze met de gedachte zitten dat adwords niks voor hun bedrijf kan betekenen.

Een Adwords specialist zet dit budget zo effectief mogelijk in zodat hij zichzelf terug verdient en tegelijkertijd uw kosten reduceert.

Een campagne in combinatie met een goed ingerichte website (seo, conversiecodes, analytics, etc…) levert uiteraard een veel hoger rendement op. Wij beheren diverse AdWords campagnes. Dit kan al vanaf 50 euro per maand, voor veel klanten is dit een goed argument om het door iemand te laten doen die er het optimale uit weet te halen. Campagnes worden inzichtelijk gemaakt door rapportages.

Met andere woorden:
Het uitbesteden van uw Adwords campagne levert u meer tijd op zodat u zich kunt richten op uw core business. (Mits dit gebeurd door ervaren Adwords specialisten).
Een adwords specialist verdient zichzelf terug doordat de campagne na optimalisatie vaak een hoger ctr krijgt en natuurlijk een lager cpc :D
U krijgt rapportages die u meer inzicht geven, hierdoor ziet u eerder nieuwe kansen voor uw bedrijf.

Hopelijk helpt bovenstaande informatie u bij het maken van de moeilijke keuze:  adwords uitbesteden ja of nee

false