Internet Marketing & Optimalisatie
"Dankzij Media De Boer kreeg ik
het voor elkaar om winstgevende Google advertenties te maken. Voorheen betaalde ik teveel aan Adwords, waardoor het niet winstgevend was."

Freek van Aerle  -  Fuva.nl
 Klant van MediaDeBoer wint Top award Admarkt!

Social Media battle. It is on!

De winnaars van het eerste deel van de Serious Talent Contest: NS Try Out Festival zijn bekend. Monomania, Channah, The Quaint en Dkaota mogen 4 keer optreden op vier stations tijdens het NS Try Out festival. Maar deze vier winnaars strijden vanaf 1 september ook met elkaar voor een optreden in de Freaknacht en een NS Hispeed-ticket in een Social Media Battle.

Social Media Battle
In een Social Media Battle moeten de 4 winnaars een buzz om zichzelf creëren. De band die de meeste reuring weet te genereren, wint als kers op de taart een optreden bij Giel in[/wpcol_1half] de Freaknacht en een NS Hispeed-ticket of een treinticket naar een Europese hoofdstad naar keuze voor de hele band om inspiratie op te doen.

Social Media Chart
De vorderingen worden bijgehouden in de Social Media Chart. Deze online battle telt mee voor 50 % van de uitslag. Verder moeten de bands zoveel mogelijk forensen bij hun optreden harken en houden. Dit telt voor nog eens 25%. De resterende 25% wordt vergeven op op de Facebook poll van het NS Try Out Festival. Dat maakt bij elkaar de volle 100% en de winnaar gaat aan de haal met de prijzen.

Social Media battle