12 april 2016

Adwords adverteren van Google

Bent u bekend met AdWords adverteren van Google?

Bijna iedere internet ondernemer krijgt een keer met AdWords beheer te maken. Of in ieder geval zal het een keer in zijn of haar gedachten spelen of dit cpc systeem van Google nu daadwerkelijk van toegevoegde waarde kan zijn voor uw online marketing strategie. Op deze pagina vind u uitleg over dit geavanceerde cpc systeem en de voordelen welke het u kan opleveren.


 

Wanneer u vindbaar wil zijn met uw website of webshop dan heeft u een aantal opties. Of u kiest ervoor om vindbaar te zijn in de zoekmachine van Yahoo, Bing of Google. 90% van de internet gebruikers maken gebruik van Google daarom is het haast niet weg te denken uit het leven van internetondernemers. Consumenten en bedrijven zoeken in grote getale producten en diensten en wanneer dit relevant is voor u dan is het zaak zichtbaar te zijn. Bent u dat niet dan gaat de gekwalificeerde website bezoeker waarschijnlijk naar de concurrent. Op deze pagina bespreken wij 3 belangrijke voordelen:

  1. Controle over uw budget en advertenties

Met Google AdWords profiteert u van de vele voordelen wanneer u gaat adverteren. Het mooie van dit systeem is dat u volledige controle heeft over uw budget. Denk hierbij aan dagbudget, maandbudget etc. U kunt ook zelf bepalen hoeveel u wilt betalen voor een specifiek zoekwoord. U kunt zelf uw eigen advertentie teksten schrijven en u kunt zelf bepalen welke advertentie u wilt tonen. Hier volgt een filmpje over AdWords adverteren en budgetten:

2. Bovenaan de zoekresultaten

Met Google adverteren weet u zeker dat u altijd een prominente positie heeft wanneer een potentiële klant gaat zoeken. Ten opzichte van de organische resultaten heeft u nu een positie die exclusiever is en vaak ook rendabeler. Het grote voordeel hiervan is dat wanneer niemand klikt u ook niks betaald. Kortom u betaald alleen voor resultaat en wie wil dat nou niet. Hieronder een voorbeeld van hoe het eruit ziet wanneer kiest voor dit advertentie systeem:

 

3. Resultaat is meetbaar

Een bijkomend voordeel ten opzichte van traditioneel adverteren is dat alles meetbaar is. Dit betekend simpelweg dat u uw rendement op investering inzichtelijk kunt maken. Denk eens aan de mogelijkheden welke dit bied ten opzichte van alle andere marketing methoden. De meeste marketeers gebruiken Analytics om resultaten inzichtelijk te maken. Hier volgt een video over Google Analytics:

Meer weten over hoe u dit systeem kunt inzetten zodat uw online marketing strategie versterkt? Neem dan contact op met een AdWords specialist om de mogelijkheden inzichtelijk te maken. Mediadeboer is Google partner wat wil zeggen dat wij door Google erkend zijn als specialist. Daarbij zijn al onze medewerkers gecertificeert en zeer ervaren.

Adverteert u al met Google advertenties maar wilt u weten of u meer rendement uit uw Ad-words campagnes kunt halen? Doe dan vrijblijvend onze AdWords scan. Na het invullen van uw gegevens zal er iemand contact met u opnemen om de verbeterpunten van uw marketing campagnes door te nemen. Doe vandaag nog de scan:

AdWords Scan


 

 

 

 

 

false