6 mei 2015

AdWords meer Aanvragen & Verkopen

aanvragen en verkopen

 

 

Aanvragen en verkopen genereren met Adwords?

Hoe kun je dit systeem van Google gebruiken om relevante kwalitatieve leads te genereren? En hoe doe je dit in combinatie met zo laag mogelijke kosten?

Inzicht in dit systeem is essentieel voor uw online marketing. Dit systeem stelt u in staat om te adverteren via google de populairste zoekmachine van deze eeuw. Het geeft u de mogelijkheid om uw eigen geschreven advertenties te tonen aan uw doelgroep!

 

Een zeer geavanceerd systeem zorgt voor meer aanvragen en verkopen

Maar tegelijkertijd is dit een zeer geavanceerd systeem wat erg moeilijk te begrijpen is voor de gemiddelde ondernemer. Wilt u meer weten over dit geavanceerde advertentie systeem en hoe u dit succesvol kunt inzetten voor uw bedrijf?. Wilt u Google AdWords uitbesteden of toch zelf AdWords beheren? In beide gevallen kunnen wij u ondersteuning op maat geven. Google AdWords beheer gebeurd bij ons uitsluitend door ervaren gecertificeerde online experts.

 

De geheimen van Google adverteren 

Het creëren en optimaliseren van advertentie campagnes kan moeilijk zijn, maar de voordelen zijn enorm. Zo krijgt u aanvragen en verkopen. Media de Boer biedt een aantal tips en trucs voor mensen op zoek naar de kennis om hun advertentie campagnes te verbeteren en die willen leren hoe zij dit systeem kunnen inzetten op een manier dat deze winstgevend en dus succesvol is. Nieuwsgierig? Neem vrijblijvend contact op voor een AdWords offerte.

 

Wat is de kwaliteitsscore? 

De kwaliteitsscore is een groot geheim van Google. Een hogere kwaliteitsscore geeft adverteerders prominentere advertentie posities en brengt lagere kosten en verbeterde resultaten als gevolg. Een hogere kwaliteitsscore verlaagt u dus de kosten-per-klik (CPC), En verbeterd uw de zichtbaarheid van uw internet advertenties.

 

De kwaliteitsscore wordt bepaald door een aantal factoren:

 

  • Relevantie van de advertentietekst
  • Relevantie van de advertentie naar de bijbehorende landingspagina
  • Click-through rate van de advertentie (CTR)
  • Historisch verslag van de prestaties
  • Andere relevantie en prestatie factoren
  • Succes door professioneel en constante optimalisatie

AdWords beheer

Constante Adwords Optimalisatie betekend dat u constant uw Google account in de gaten houd en inzichtelijk maakt waar de verbeteringen liggen. Dit noemen wij effectief beheer. Vervolgens gaat u de verbeteringen op een juiste en professionele manier doorvoeren.

Misschien is dit te ingewikkeld of heeft u niet genoeg kennis en tijd in huis. Dan kunt u voor Google Adwords uitbesteden kiezen.

Andere voordelen van dit slimme advertentie systeem

false