4 augustus 2015

AdWords call only inzetten?

Wat is AdWords Call only?

De nieuwe campagne type van Google AdWords verlaagt de drempel om telefonisch contact op te
nemen.

De nieuwe intro van de nieuwe campagnetype van Google Adwords zorgt ervoor dat uw klanten
makkelijker en sneller contact met u op kunnen nemen. Het gaat de de “call only” optie.
Deze campagne is (en de naam zegt het al) gericht op de potentiële klanten die telefonisch
contact met u op willen nemen.

Het is nu een stuk makkelijker om contact met je op te nemen. Dit komt door de prominente
weergave van uw telefoonnummer en de super duidelijke button met BEL.

Advertenties in een call-only campagne zullen alleen worden weergegeven op apparaten
waarmee kan worden gebeld.

Hoe zet ik een call-only campagne op?

Een call-only campagne is speciaal bedoeld voor het zoeknetwerk van Google AdWords. Dit wil zeggen dat de campagne niet beschikbaar is in het Google Display Netwerk. Het opzetten van een Call-only campagne is zeer eenvoudig en er zijn dan ook veel overeenkomsten met het opzetten van een reguliere campagne in het zoeknetwerk van Google.com.

Call only

 

Klaar voor call-only?

Met een call only campagne zorgt u dat uw potentiële klanten makkelijker contact opnemen. zorgt ervoor dat u beter bereikbaar bent. Het is een vervelend iets wanneer een potentiële klant je niet bereiken kan.

Google AdWords uitbesteden voor een Call only campagne

Heeft u hulp nodig bij het opzetten van een call only campagne? Neem dan vrijblijvend contact op en vraag een AdWords offerte aan voor het uitbesteden van uw internet marketing activiteiten. ‎Tijdens werkdagen krijgt u altijd binnen 24 uur reactie van een online marketing specialist. Deze gaat met u het gesprek aan over wat de eventuele mogelijkheden zouden kunnen zijn wanneer u online marketing activiteiten uit gaat zetten.

Belangrijk is dat we samen uw doelstellingen in kaart brengen. Vervolgens kijken we naar het marktpotentie en welk online platform het beste bij u past.


 

false